1. Основна задача механіки.
2. Система відліку.
3. Фізичні величини, що характеризують механічний рух.
4. Швидкість руху тіла відносно різних систем відліку.
РОЗВ'ЯЗАЛИ ЗАДАЧІ:
1. Графіки руху двох тіл зображено на рисунку. Написати рівняння рухів х=х(t). Порівняти швидкості тіл.
2. Швидкість велосипедиста 36 км/год, а швидкість вітру 4 м/с.Яку швидкість має вітер у системі відліку, зв'язаній з велосипедистом, коли: а) вітер зустрічний; б) вітер попутний?
3. Швидкість руху човна відносно води у 2 рази більша, ніж швидкість течії річки. У скільки разів довше човен пливе між двома пунктами проти течії, ніж за течією?
4. Два
потяги рухаються паралельними коліями назустріч один одному. Їх швидкості
становлять 72 км/год. і 54 км/год. відповідно. Пасажир, який перебуває в
першому потязі, помітив, що другий потяг пройшов повз нього за 6 с. Яка довжина
другого потяга?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Бар.): повторити §§ 1 - 5.
Вправа 5 (5,6)
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
Дистанційна підтримка
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ
У задачах “на відносність руху” треба вміти
уявити себе чи то на місці одного спостерігача, чи то на місці іншого. Така
манера думання схожа на роботу актора, який грає різні ролі у фільмах або
виставах і повинен щоразу “вживатися” у чужий образ.
Немає коментарів:
Дописати коментар